söndag 29 november 2009

Ja, Måndagen är här. Jag hoppas (!!!) att denna veckan flyter på fint och UTAN!!!! obehagliga överraskningar :) Snälla snälla!!!!

Ja, då fick jag det ur mig. Jag sitter i soffan med lill-datan , här är 2 gubbar som byter fönster på ovanvåningen, jag placerade mig här, så är jag inte ivägen. Tycker inte om att ha hantverkare i huset, man känner sig ovälkommen i sitt eget hus, haha ! Konstigt det dära.. jaja hoppas det går undan så jag kan komma igång mer med min dag..
Passade precis på att beställa ett par stövlar från dinsko.se , får vi se när dom behagar dyka upp, jag hoppas det går fort fort :)
Nä nu ska jag väl surfa vidare.. slänger nog på ett sex and the city avsnitt så kanske tiden inte går så sakta ;)

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh, vad mysigt det låter! Tänk om man hade tid och sitta så och mysa och ta hand om sig själv :) Hoppas skorna dyker upp snart och att de är fiiina :)

Caroline sa...

Jag känner igen den där känslan när man har hantverkare hemma. Det är skitjobbigt! Man vet inte vart man ska ta vägen, skumt blir det. Hoppas det gick bra och att de inte stannade allt för länge =)