söndag 29 november 2009

Lite blandat..

Imorse när jag kom till jobb var det tre sjuka!! Den ena som var sjuk hade någon träffat ute kl 03:00 natten till morgonen, suspekt? Ja lite. SKitsamma. Jag ska inte gnälla, det känns bara inte kul en söndag morgon och stå utan tre stycken, lätt och få in någon då.

Strunt samma strunt samma, jag ska inte vara en gnällkärring.
Det var en väldigt känslomässig dag igår, humöret gick upp o ner.. Det är nu 3 månader sedan vi var inne på MAS och födde. Så fredagen och gårdagen var tuffa, har varit skönt att jobba o tänka på annat men sen var det skönt att bara krypa in i sambons trygga famn och ligga o halvslumra där resten av kvällen. Älskar dig mycket B.

Lite tråkigt att jag var så ledsen denna helgen ( inte konstigt) jag var ju bjuden på tjejkväll och hade väldigt gärna velat gå.. men kände mig inte underhållande alls.. :(

En väldigt stor glädjespark i magen fick jag häromdan, låg ett mail i inboxen på facebook från en gammal vän som skrev att hon tyckte jag var stark och att hon beundrade det hos mig. Det värmde jättemycket. O så hade jag fått ett mail av en annan acrani mamma på familjeliv som skrev bl.a att min blogg hjälpte henne lite i livet, man kommer vidare man måste bara våga/orka kämpa på.
Och så är det. Det finns tragedier som vårt hjärta aldrig någonsin glömmer men på något sätt så lär vi oss leva med dom. Dom blir en del av oss. TACK för era vackra ord.

Inga kommentarer: