måndag 9 november 2009


Ibland tänker jag att jag kanske ska ta bort min facebook.. ta bort min blogg och bara få en fräsch, new start. Jag känner att vissa dagar kokar jag över av bitterhet ! O i lördes var en sån dag när jag höll på att smälla av av bitterhet.. o skrev på facebook, värsta gnället, bara krängde det ur mig! Kändes det bättre efteråt ? Nej.

Jag ska verkligen försöka bli positiv, orka gå runt och gnälla ¨på livet.

Nu är livet såhär, och jag får fan göra det bästa av det !

Även om jag inte valt det själv.
Så jag säger ut med det gamla - in med det nya!
Nu rensar jag ut all negativ energi, och försöker se allt positivt!
O ni ska veta att jag egentligen känner mig ganska blå idag, men det är jag trött på nu.
Kämpa på Linda.. kämpa på!
( men en sak måste jag bara få påpeka.. Jag AVSKYR alla som säger till mig "men du är ju så ung" Ja och ? )

Inga kommentarer: