måndag 16 november 2009


Sitter och dricker ett glas julmust ( älska!).

Har precis kommit hem från en lång prommis med lill-vovven :) Skönt, vi försöker ta långa rundor framåt kvällen så han ska bli trött och mysig sen till kvällen, hehe.. :)


Idag har jag varit hemma hela dagen.. hade gärna jobbat faktiskt, dom ringde från jobb imorse, hade inte mobilen vid sängen , den låg där nere o kallade på mig.. ringde upp efter 5 min, då hade dom redan löst det.. samma visa innan idag, då behövde dom någon till imorron.. hoppas dom ringer imorron igen, ska ha mobilen med mig hela tiden ;) Jag har nämligen inga tider alls denna veckan och det vill jag gärna ha, jag trivs med att jobba ett par dagar i veckan ! O trivs jättebra med att jobba dag på hemtjänsten !


Fick ta av mina extensions idag,.... usch! Hade haft dom 2 månader, o man kan absolut ha dom längre, men eftersom mitt eget hår är ganska kort så syntes det ploppar häro där, o det är verkligen inte snyggt.. Så fick ge mig en liten morot, färgade håret när jag tagit av löshåret, det blev mörkt under ochljust uppe :) Såklart ! Sviker inte mitt blonda svall, haha! Svall.. you wish!

Ska ta o fota när det är till fixat ;)


Imorron kommer Securitas hit och installerar vårt larm, äntligen, slipper vi få oinbjudna gäster, haha !

1 kommentar:

Kajsa sa...

Ska blir kul att se håret! :)