torsdag 17 september 2009

Det finns kärlek.. och så finns det K Ä R L E K

Och så finns det dagar som denna. När solen skiner och du mår bra.
Såg på A's blogg en länk till en helt underbar blogg. Jag sträckläste den från början, det var som en underbar bok som jag inte kunde slita mig från. http://www.honungspojken.blogspot.com/
En vacker , modig blogg. Mamman till en väldigt sjuk nio månaders bebis som har en helt slät hjärna. Läs den om du vill må bättre, läs den om du är vemodig. I min situation har den hjälpt mig så mycket. Det finns sån kärlek i livet som är helt otrolig. Kärleken till ett barn är så fantastisk. Jag hörde folk berätta för mig att den var större än allt annat, men kunde aldrig riktigt förstå detta själv förrän vår flicka kom till oss. Denna korta stund hon låg i min famn gav hon mig allt o ännu mer. K Ä R L E K utan dess like. Och det är det vackraste jag någonsin upplevt.

Inga kommentarer: