söndag 20 september 2009

Ett blandat inlägg

Igår åkte vi ett gäng på 19 personer till Saxtorp för att spela paintball. Jag har aldrig spelat paintball för att jag aldrig vågat eller velat, men nu gäller det att ta tjuren vid hornen! Jag vill inte missa något i livet bara för att jag inte vågar.
Det var så roligt! Visst gjorde vissa "skott" ont, men det var det värt. Att få vara ute med vänner hela eftermiddagen och släppa alla andra tankar var precis vad jag behövde ! O Martin också.

Efter paintballen var det taco & singstar kväll hos Kajsa :) Gott och trevligt, jag och min B brände av Eye of the tiger tillsammans, haha.. :D
Så tack kära vänner, ni gav oss en dag och kväll vi så väl behövde.
Idag är det söndag och jag längtar redan efter nästa helg, det är så tråkigt att vara sjukskriven när man inte har någon att umgås med.. O nästa helg kommer M & A på middag hos oss, så då får vi se vad för spännande man kan bjuda på..

Till något helt annat.. på onsdag ska jag in till Malmö igen - läkarbesök. Kolla så allt är OK, prata om hur jag mår, hur det ser ut. När vi kan börja jobba på en liten igen.
Jag hoppas ni som läser min blogg inte blir ledsna av den, trots att jag ofta skriver när jag är väldigt ledsen, bitter eller uppgiven. Den hjälper mig väldigt mycket, det är skönt att skriva av sig, och nu har den blivit väldigt personlig. Men det är mitt sätt att bearbeta lite av det jobbiga- och jag hoppas det är okej att jag delar det med er.

Ha nu en skön söndag vänner.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Tack själv för igår vännen! Kändes helt underbart att ha er två med :)

Leeii sa...

Va roligt, det var precis vad vi behövde :)

Aliana Lohmeier sa...

Dela på! Man kan ju inte annat än hjälpa att man dras mer till bloggen för att följa hur ni mår, hur ni hanterar sorgen, situationen. Det är kanske så man blir stark om det någonsin skulle hända en nåt liknande.
Kul att ni hade en rolig dag! Det förtjäna ni!
Kram