onsdag 30 september 2009


Många som undrar hur det blir med jobb osv.


Jag behöver en paus från det som var..


Alltså. Jag lägger saxen på hyllan.. klipper familj o vänner men inget mer.


Jag tror jag behöver nya tag, nya resor och nya äventyr.


Får se var det slutar.


Nog om det !


Idag har varit en riktigt bra dag :) Äntligen eller?
Hade först Maria på salongen imorse, alltid trevligt. Sen köpte jag med mig nån pecanpaj (mäktig jävel!) till Kajsa och så blev det längsta fikan , det var sååå mysigt. O så fick jag pratat lite med Iris.. <3>

Bra va ? Bra att man kan ha fina dagar att varva med dom hemska, bittra dagarna.


Tack för att ni finns.


2 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh, var så mysigt, det får vi göra om igen snart :) Kul att kunna förgylla din dag! Puss!

Honungspojkens mamma sa...

Jag har läst om din fina lilla flicka... Har inte så många ord, mer än att livet är grymt och orättvist. Och det måste man få sörja, länge. Men, precis som du skriver, så fyllt med kärlek!

Och tack för att du skriver så underbart om min lille Honungspojke...

KRAM