måndag 28 september 2009

VARNING nu svär hon..


Jag sitter i vår lägenhet, den har vi kvar till den 15 november. Jag sitter här och drygar mig igenom ett tvätt-pass. När vi flyttade så rå-rensade jag nämligen våra garderober och det blev gaaanska mycket tvätt.. och det är ju bra mycket billigare att tvätta här ( särskilt när man har så mycket ) och går snabbare, här har vi nämligen industrimaskiner , 2st, som sväljer mååånga liter tvätt. Så det går ändå ganska snabbt! Ska snart ner och tömma första omgångarna, som sen ska in i tumlare och tvätt skåp.
Och nu när man sitter vi "stora" datan igen (som är kvar i lgh ett tag till) så hittade jag massa bilder.. bla från i somras, när man fortfarande var lycklig. Nu känns det bara som man är en bitter jävel. JO jag är lycklig med min älskade livspartner ( TACK ÄLSKLING utan dig hade jag somnat och aldrig vaknat) men ni förstår. Igår var den bittraste dagen på riktigt JÄVLA länge. Jag vet inte vad det var med mig, jag är ledsen alla dagar, och ibland är jag genuint glad. Men igår var jag så fruktansvärt bitter och vill inte unna någon glädje. Bitterfitta.
Det är inte jag. Jag är inte bitter. Jag är en sprallig glad person som sprider glädje och värme, men nu finns inte mycket kvar att ge. Jag hoppas och tror att jag blir den där spralliga Linda igen.. för den här förbannade bitterheten.... Den klär mig inte.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Det kommer tillbaka darling :) Inget kan ta kol på det som är DU! Det har bara gått och gömt sig ett tag... Låter bra att du avreagerar dig bara, jag lyssnar gärna på svordommar ;)

Aliana Lohmeier sa...

Du om någon har all rätt att va bitter på livet. Men glöm inte att du förtjänar bättre och att snart mår du bättre igen!
Kram från mig

Aliana Lohmeier sa...

Känns som att man vill stötta, uppmuntra kanske. Har alltid varit sån som person och mina vänner pratar ofta med mig, lite av en psykolog :P haha
Ta en dag i taget så ska du se att bitterheten avtar och du kan njuta lite mer av ert nya hus och ert nya liv.. En dag så har även ni en bebis i er famn :) Jag lovar :)

Såg dig föressten på H&M för någon dag sen, men eftersom du inte känner mig kändes det fel att komma fram och hälsa :)