lördag 14 mars 2009


Är jag den enda som uppdaterar bloggen? Ah då tänker ni, men hon har ju inget liv.. Men jo serru det har jag :) Fast nu är jag uttråkad..
Sitter med färg i håret igen, blev lite knasigt, men som man malin hade sagt: "Det är inget att greda över" eller B " Gör om- gör rätt"

Fast det här med hår, det kan vara tricky.
För ibland är mitt hår alldeles exemplariskt, det gör precis som det blir tillsagt.. det jag lägger på är rätt, det blir precis som jag vill.. men så idag, (antagligen för det vankas utgång) så gör det precis tvärtemot.. så nu har jag KYCKLING gult.. hur fan kunde jag gå från fräsch beige blond till detta?

Haha, o dom kallar mig frisör.. aja, jag är fan duktig på det jag gör, skulle ju aldrig göra såhär mot någon annans hår än mitt eget.. Nej vet ni vad felet är? Jag vill bli så ljus som jag var innan och jag vill bli det nu. Gärna igår liksom. Så därför är jag övermodig, hade det varit en kund hade man lugnt o sansat förklarat att det är en process, men sånt slår man själv dövörat till, fast man vet att det är så sant såå sant! Haha..

Näe, vad massa pladder.. inge kul för er att läsa !

Inga kommentarer: