söndag 1 mars 2009

Ibland är jag duktig, ibland sviker min självdisciplin mig något katastrofalt. Det har den alltså gjort den senaste tiden. Igår när jag blev dålig och kräkte och fick kramper så tändes ett ljus. Nu tar jag tag i mitt liv! :)
SÅ nu är VV skivan igång igen.. här är vår veckomatsedel fram till torsdag (kvällsmat då..)
Måndag: FÄRSRÖRA TILL PASTA 5,5 points per portion
Tisdag: BACONLINDAD KYCKLINGFILÉ 8,0 points per portion
Onsdag: SENAPSBIFFAR MED KLYFTPOTATIS 6,5 points per portion
Torsdag: SKINKA OCH MAKARONIPUDDING 7,5 points per person
Till frukost imorron iafl blir det naturell yoghurt med färska skivade jordgubbar..

Nu ska vi åka o handla.. hej hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är stolt över dig gumman! och hur gott lätt det inte med jordgubbar! ÅH MY GOOD! hahahah

Anonym sa...

JA ! det är gott.. så handlade svindyra jordgubbar idag, gud vad det luktar sommar :) längtar redan till frukosten.. haha :)

Jessica sa...

Hej gumman!! Jag fick äta 22 points.. datorn räknade ut det till mig på min viktväktar skiva! Duktig du é gumman.. bara man kommer in i det, och inte sätter för höga mål så é det så himla enkelt egentligen!! Du kommer klara detta fin fint!! Klart bara hör av dig om du har frågor!! :=) kram!!