tisdag 10 mars 2009

HEIDI


trött o sånt.. men glad ! Nu ska jag med början imorron ta hand om denna fina haflinger flicka :) Det är Mels lilla Heidi som jag ska åka ut några kvällar/dagar i veckan och pyssla om! Ska bli skoj! B har ju sin bandy och jag tycker att jag också behöver något som är mitt och åka iväg på. Frågade Mel om jag kunde ta Heidi en -två dagar i veckan och Mel blev bara glad.. det är ju mycket jobb med en häst.. Heidi står på Alstadgården och det är så himla vacker där ute, men stort.. Ska iafl bli skoj!

Vilket flyt jag hade innan förresten, skulle ner och boka tvätt tid o så var det ledigt ikväll.. GÖTT! Så nu ska jag snart ner o slänga det våta i tumlaren osv....
Sen blir det oväntat nog lite Gossip Girl, haha :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha "bonus"-häst! :D

Anonym sa...

ja, underbart med bonus häst :) Hon är så mysig !