torsdag 5 mars 2009


Nu ska jag blogga lite om min dag tänkte jag.. :) Började med frukost här hemma med Mel.. sen bestämde vi oss för att åka till Erikshjälpen, man har hört att folk hittat så roliga grejjer där så vi tänkte att det måste vi kolla, kanske kan vi hitta rosa porslins saker eller kakfat till BRÖLLOPET , men vi gick bet. Har ni som läser något rosa porslin eller några häftiga kakfat (gärna våningsfat) som ni kanske kan tänka er att låna ut? Skriv till mig då :) Iafl, sen körde vi o tvätta bilen, vi hade 4 poletter så vi snabbade oss som attan, haha, vi klara det ! Kunde tom stå o slöspola efteråt ! När bilen ändå var ren bestämde vi oss för att åka till Vellingeblomman, dom har "påskbyn" där nu, gud vad mysigt det var ! O man fick sånna vårkänslor :)) Sen blev det lunch här hemma.. och en lugn eftermiddag!
Härligt med sånna lediga dagar, bara lulla rundor . Ska fota vad jag köpte på Vellingeblomman o visa er sen :) Nu ska vi åka till M & A o kolla nån skön rulle!

Inga kommentarer: