tisdag 17 mars 2009

Vår mjuka säääng.. <3


Mycket som händer nu.. Mycket av dom sakerna kan jag inte dela med mig av här.. tyvärr, ibland är det så himla skönt att skriva av sig.. :) Man får skriva o skriva och det är ingen som avbryter, kanske ingen orkar läsa, men man får ur sig precis alla tankar och känslor.. Aja.
Kanske kan jag skriva om det snart, det får vi se.

Jag är fortfarande förkyld, jobbigt.. ibland är det så himla segt o bli av med, brukar ha en jobbig dag när man ska "av" nässprayet, haha.. men det är lätt att näsan vänjer sig annars ju.. tänkte att det kändes bättre imorse, men nej, nu är det dåligt igen!

Är trött ikväll, fast jag jobbade igår kväll gick jag upp klockan åtta imorse, kunde inte sova mer.. imorron innan jobb ska jag stooorstäda så jag är helt färdig när jag väl kommer hem..

Nä nu kallar sängen.. Sovgott.

Inga kommentarer: