lördag 28 mars 2009


Idag tog jag bilen och styrde den mot Agdas :) Det blev lite små shopping, jag ääälskar Agdas, man hittar alltid något, sen har dom så mycket fint, man skulle kunna handla hur mycket som helst men man får ju begränsa sig.. annars vet man hur sambon suckar.. Det blev iafl bla dom här rosa "ljus"stakarna.. Dom ser ganska små ut på bilden, men dom är stora och gör sig så himla bra på vårat bord ! Ska lägga ut fler bilder, men nu klyddar datan så in i! Ska prova sen igen.-.. suuuck.
Mina svärföräldrar har precis varit här och druckit kaffe, nu ska jag duscha, sen ska vi ha gäster ikväll igen, Mel o Anders kommer hit. Vi ska äta middag, spela kort o sen blir det eventuellt en skräckis inatt :) hihi..

1 kommentar:

Jenny sa...

Agdas. Får mig att minnas en kall vinter dag i typ november. Du och jag satte oss på bussen ut dit för att handla julklappar. Så var de STÄNGT! Fick stå och vänta ett bra tag på att bussen skulle komma på andra hållet igen. Haha!!