tisdag 17 mars 2009



Igår gjorde jag min entré på nya jobbet.. det gick jättebra :) Fick gå brevid Ingrid, världens härligaste danska ! Haha.. så det var bara kul. Men hos sista vårdtagaren var jag trött..och sen börja det regna framåt kvällen, så när klockan var 22:30 och jag skulle cykla hem ös-regna det. Min jacka var dyngsur när jag kom hem, det droppade från min huva och jeansen var alldeles plaskvåta.. o då var det så himla skönt att ta av det o krypa ner i en torr o varm pyjamas ;)

Ja, i lördags firade vi mamma (och mammas vovve Matilda som hade namnsdag!) och det bjöds på go mat och GO TÅRTA (den va goooo Jimmy) sen åkte vi ungdomar (hah) vidare till Uppenbar, men stanna inte så länge faktiskt, där var så mycket folk så man fick panik.. o det gick inte o dansa, så mycket folk.. men träffa en del roliga människor..

Söndag var en deg-dag.. fast vi åkte till Malmö för B hade match så jag o Malin gick på mobilia , jag handlade ljus och en skitcool ljuskrona från Lagerhaus, jag ska fota den så ni får se.. den ska hänga ovanför vårt matrumsbord så fort min sambo har tid :)

Ja, det var väl vår helg o min måndag.. Nu ska jag gå o göra mig klar, ska jobba på salongen idag.. imorron är det hemtjänst igen ! Hejhopp!

1 kommentar:

Jessica sa...

Härligt att det blev bra! È det färgen du har på detta kort? I så fall ser det nice ut! :=) Duktig du é som jobbar x-tra!! :=)Alltid fint med klirr i kassan!!