måndag 9 mars 2009


Vet ni vad.. Imorse när jag vaknade så kände jag en sån äkta måndags-tristess känsla.. inget är på topp. Näsan var täppt, håret på sne, trött som faen.. ja. O sen när jag kom till jobb såg det ut som kriget där, iofs, det har sett värre ut.. men. Ja jag vet inte, allt var bara fel i förmiddes, men sen öppnades den gråa himlen- solen titta fram!
O jag fick fixat något som jag borde fixat för- åh så länge sen.. O sen fick jag mina första tider på x-tra jobbet inom hemtjänsten, ska jobba måndag 16-22:30 ons, tors och tisdag nästa vecka samma tid.Malin kom och luncha med mig.. Sen kom min fina mamma till jobb o blev snygg på håret..
O när jag kom hem hade vi en mysig middag jag o min man o så har det varit lite gossip girl för hela slanten ikväll, jag är fast ! Så fast jag är brak förkyld och små febrig så är jag glad !

Inga kommentarer: