söndag 8 mars 2009


Känns som en evighet sen man dumpa av massa tankar och ord här !
Ja, då var det söndag igen.. har blivit brakförkyld..
Började i fredags kväll när vi åkte hem från mina föräldrar o älskling kommentera att jag var helt röd i huvudet, och jag kände det själv också, kändes som mina kinder höll på att ta fyr och sen blev mina knän kanon varma och då vet jag att jag verkligen håller på att få feber eller en förkylning, haha.. låter knasigt! Men på natten vaknade jag med världens halsont inte haft det sen dom tog ut mina mandlar när jag var 17, jobbigt! Men, skönt nu kan jag inte få mer förbannad halsfluss, hatar det! Igår började nästäppan och nu är jag förkyld på riktigt. Har lyckats undvika det när alla i min familj och mina vänner haft det, men nu nådde det mig också!
Såg andra chansen igår, och jag håller med många att det var en dryg omgång, massa upprepningar! MEN ! JAG ÄLSKAR UGGLAS LÅT! Ook ook ingen schlager jag vet, men den var riktigt skön! Annars är EMD mina favvisar, deras låt är också riktigt bra, så den hoppas jag på!

Så idag har jag bara varit lat o snörvlat medans min B har fått dammsuga och fixa krubb, fast nu har jag satt in en köttfärslimpa i ugnen, mums. O så har jag kollat på Gossip Girl hela dan.. LOVE IT.. och chuck bass , yummie!

Inga kommentarer: