tisdag 3 mars 2009



Idag har det varit en ljusare dag i alla bemärkelser ! Solen har skinit och ingen huvudvärk, dock suuuuug.. men jag har klarat ännu en kämpig kväll.. tror jag ska träna imorgon :) får se hur pigg jag är, har varit trött nu dessa två dagar.. aja, vilken gnällmaja tänker ni ! Gud vad snälla ni är som skickar recept, det är kul att ni tar er tid med lilla mig :) O TACK för tipset om cola light när jag får huvudvärk.. det ska köpas imorron, och 0 POINTS .

Nog om VV.. idag har förutom alla points varit en konstig dag. Vet inte om jag skrivit om det innan men Matilda på jobbet har sagt upp sig och nu även Aleksandra.. kvar är jag, jag kämpar vidare ! Pappa vill inte att jag ska ge upp min dröm o jag ska kämpa. Kan ju lika gärna passa på att berätta att jag fått ett jobb till.. men berättar inte vad än, ska bli skönt att få lite extra klirr i hemkassan, det blir kämpigt emellanåt annars, vi kan ju inte leva på B's lön för alltid.. min dröm är ju min dröm, men vi måste ju klara oss här hemma nu, och med detta jobbet som jag ska varva med frisöryrket kommer vi göra det. Så det var det .

Var ute hos Mamma innan, vi gick med vovvarna en bra runda, gud vad skönt väder.. !

Ha en bra kväll vänner, nu ska jag gå o krama min man :)

1 kommentar:

Jessica sa...

Usch vad drygt, ska du va ensam på salongen nu då?? du é duktig som kämpar på! Grattis till extrajobbet! Ja den thailänska gjorde vi mycket när jag gick.. det blev sandys favorit rätt!! Ha en bra dag!!! Kramar