tisdag 3 mars 2009

Igår var en mycket mörk dag. För det första så var vädert riktigt tråkigt, jag blev så trött, kändes aldrig som jag vakna. Sen börja jag på VV igår igen, det är iofs jättebra, men jobbigt dom första dagarna.. :) Iafl, så fick jag sån katastrofal huvudvärk som bankade och värmde hela huvudet på mig, jag blev så fruktansvärt tung i huvudet. Vi hade givetvis inga tabletter hemma så runt 20:00 snåret kröp jag ner i sängen, låg o halvslumra fram till B kom och la sig vid 23:30 tiden... suck..
Men, något bra kan jag berätta... gjorde färsröra till kvällsmat, det var riktigt gott ! ! Så det kan vi göra igen.. Jag vill bara håva in massa recept från alla mina VV vänner.. haha, har iofs bara två som verkligen gott på VV (viktväktarna) så ni får skicka massa goa recpet till mig : niccijohansson@hotmail.com :) Lite ändring i veckomatsedlen, men bara för idag, idag blir det fisk ist för kyckling. Det är ju trots allt Tisdag..
Åt godaste frukosten idag: Fitness Flingor från Nestlé ( fullkorn, GODA SOM BARA DEN!) med minimjölk och 2 härligt röda jordgubbar :)
Nej nu ska jag bege mig till apoteket o sen till jobb ! Hejhopp!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har flera buntar med lappar och recept från viktväktarna. Vi gör såhär. Om du kidnappar malin och tar med henne hit får du hur många du vill =)

Jessica sa...

Om du får huvudvärk så ta ett glas cola light..0 points! hjälpte på mig.. jag drack ganska mycket cola light!

Jessica sa...

4 recept finns på din mejl!

Anonym sa...

hahaha eelena

Anonym sa...

Eelena: Haha, det kan vara värt det :) En härlig roadtrip.. haha..