lördag 28 februari 2009

Favorit från i Februari! :) HAHAH!




Med andra ord allt är som det ska ! Hahaha.. nu ska ni få se på galna bilder från några år sedan!
HAHAHAH.... den första på mig med permanentat hår, det största misstaget ever! Nu ser ni, som jag berättat för, hur hemskt det verkligen var! Det var afro utan dess like, här är det varken tuperat eller sprayat, bara självtorkat, nice va??? ALDRIG MED! Andra bilden på mej o Malin, den där jag har randig tröja... mmmmm.. vi har lagt hennes hår på spolar, och det blev en äkta kärring frilla.. haha, jag skratta så jag höll på att kissa på mej! Men på bilden har jag lugnat mej, men ska visa hur galet det var.. ja jag vet inte, knäpp bild! haha.. o på den sista, Valborg för några år sedan, mitt vin måste ha varit riktigt surt! haha.. Eller så dumma jag mej bara som jag brukar.. förmodligen :) Men det är jag det, take it or leave it. O en sak till...

DE BJUDER JAG PÅ! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag ser lite tvivelaktig ut på första bilden.. typ som ehh linda ska jag verkligen se ut såhär.. eller förlåt simon menade jag. hahahah

ItIsWhatItIs sa...

Hahaha... Alltså bilden e mitten!! De roligaste ja sett på riktigt länge!

Anonym sa...

Eller hur... värsta affrot! hahaha.. mitt hår, det var helt sanslöst!! haha..