fredag 6 februari 2009

7 SANNINGAR


Så här på kvällskvisten såg jag att jag blivit utmanad av Jenny..
http://artmano.blogg.se/ och utmaningen går ut på att berätta 7 sanningar om sig själv, och sedan utmana 7 andra kära bloggvänner..
Ska försöka komma på 7 sanningar om mig själv känns som jag är ganska sanningsfull alltid här :) haha.. ok ..

Linda är sjukt glad i att färga sitt hår
Linda älskar piggelin glass
Linda är för snäll för sitt eget bästa
Linda hatar att bråka
Linda är typ blind och har linser eller glasögon varje dag
Linda är en morsgris
Linda vill gifta sig med martin imorgon helst :)

och jag utmanar:
www.maulen.blogg.se
www.jessicakamph.blogg.se
www.jennnsan.blogg.se
www.lifeofj.blogg.se
www.alexiswhatitis.blogspot.com
www.ma-tildas.blogspot.com


men kom ihåg.. detta är ju 100 % frivilligt :)

Inga kommentarer: