torsdag 19 februari 2009


Här har det ekat tomt två dagar nu.. var inte ens i närheten av datan igår, jisses!
Igår jobbade jag från 08:00 till 18:00 helt färdig! Men vi var bortbjudna på kvällen så det var inget att be för.. När vi väl kom hem vid midnatt slocknade jag som ett ljus i sängen och vaknade knappt när B gick till jobb imorse, jag tog lite sovmorron till 09:00 , lyx :) Sen begav jag mig ner till jobb, gud vad det snöat idag.. och mina stövlar läckte in så jag har gått med våta strumpor hela dagen, hatar det ! Efter jobb hämtade jag min fina bror Jimmy ( som blir 30 i sommar!) och vi åkte ut till mamma o pappa o käka o snacka lite skit.. fick torra strumpor och torra stövlar av mamma som jag kunde traska hem i sen <3 O nu har jag precis kommit hem, vi passade på att handla på willys på vägen hem, gud vad skönt att slippa det imorron !

Ja, imorron blir det lunch på stan med malin och sen kommer svärföräldrarna till oss på kvällen.. :) Nu ska jag hjälpa min fina man med disken :)
Trevlig kväll..

Inga kommentarer: