måndag 9 februari 2009

L<3vely



Ja om man skulle ta o berätta lite om vad som hänt i helgen o så..
Vi gick på magasinet, jag, malin och sofie, och vi hade så himla trevligt! Träffa massa folk, Carina, Aleksandra, Jennie, Mattias, Nathalie, Niklas(?)hehe.. Vi satt först hos Sofie, drack o snackade en massa o lyssna på Lambada (haha) , vi hade tänkt gå ner från Sofie, men det ÖSregna så vi bestämde oss för att ringa en taxi, vilket jag är riktigt glad för.. för jag hade gaaanska höga pumps och.. har inte gått i det på ett tag.. ajaj. Men, sen när vi väl kom ner kände jag inte av det alls! Skönt, det var på morgonen när man satte ner fötterna på golvet som det kändes.. :) men det var det värt.. Sen bestod kvällen/natten av lite mer dricka, dans, dans, dans o folk, vi hade riktigt skoj!

Idag har jag jobbat, har varit en bra dag idag, kommit in några drop-in, skönt, förra veckan var katastrof ! Ringt folk idag och bokat till i veckan, en del färgningar, så det är skönt !
Efter dagens jobb hade jag lovat att följa med på ett tupperware party........................................................................................... ja, som ni kanske förstår var det inte det roligaste denna veckan. haha.
Sviiiin dyra burkar.. och jag är inte rädd om mina burkar, dom glöms, dom slängs.. ja, ni fattar så jag skulle inte kunna köpa en "mat" burk för 229:- never. så det blir faktiskt ikea för min o b's del. Eller gamla pepparkaksburkar, funkar skitbra ! :) Fick ju köpa något, så det blev en istärningsbehållare av något slag, spännande spännande!

O har precis kommit hem, ska bre mig en macka o sen blire sängen.. ny jobbedag imorron ju!

Hej o hå. Redig är man iafl.

Inga kommentarer: