torsdag 5 februari 2009

frisyer , folk och sånt..


Om ni undrar, eller är nyfikna.. så är målet med mitt hår.. detta.. jag ääälskar denna på gränsen till "Violett" blont hår, och det är den jag trivs bäst i. O malin säger att det är så hon tycker jag är finast också, och det litar jag på.. Det är väl en , två slingningar dit, hehe.. :) Haha, jag känner att det blir mycket tjat om mitt hår, men.. jag är ju frisör! Det är klart jag kan tjata om andras hår också.. te.x MAMMA.. som alltid varit blond, men hennes hår har en tendens att dra åt gult ett tag efter färgning, och hon tåler inte silver schampo, tråkigt, men sist när vi färgade henne fick jag henne att gå med på brunt.. Yes, mamma du blev så himla vacker i det ! Inte mörk brunt utan en härlig chokladig brun.. :) Ska äta hos mamma o pappa imorron, ska ta med kameran och försöka klämma en bild på henne, fråga mej inte varför men hon är inte så glad för att fotas, något jag absolut inte har ärvt, haha! O Malin har fint hår, särskilt nu när vi fått ur hennes extensions (löshår) och färgat det svart , klippt det .. mm som en smäck.. sen måste ju bara alexandra brechenbauers hår nämnas, älskar ditt hår.. ett hår jag stolt kan säga att jag fixar.. o jennie, blir alltid också så snygg, det bästa beslut hon tagit var när vi klippte det "page" kort.. o min svärmor, älskar hennes korta tuffa frisyr!
Jag kan hålla på hur länge som helst.. :)

Inga kommentarer: