tisdag 17 februari 2009

LEAVE IT TO ME !


Sådärja.

Nu är bilen lämnad hos pappa och vi tog hans så vi kan besiktiga den imorron.

Oook. Nu ber jag till gud att det för en gångskull ska gå som jag vill. Jag och Mel har hittat den perfekta klänningen till mig ( när jag ska vara tärna) på Tradera.. och det bjuds för fullt, men man får ändå sätta en gräns.. o nu ber jag, ja jag ber, att den inte ska gå över den gränsen. SÅ till alla er dumma svenska tjejer som sitter och bjuder på samma vackra klänning som jag- SLUTA! Jag behöver den mer än er !!

Ah, ja nog om det. Imorron börjar jag tidigt, jaaa för mig är 08:45 tidigt, när man normalt sett börjar 10:00. Idag fick jag se Mels brudklänning, live, innan har jag bara sett den på bild och den var helt fantastiskt vacker, allt känns så mycket mer verkligt nu när man såg den. DEN. Tog på den, gud vad tung den var! Och så himla vacker ! O min klänning (om jag får den) matchar hennes perfekt. MÅSTE HA DEN HÖR NI DET ! :) haha..

Nej nu ska jag gå och duscha, peela mig och sen bus:a in mig lite, behöver det nu känner mig så himla blek och tråkig! Ooooo vilket sockersug jag har ikväll, varför är vissa kvällar så mycket jobigare??? Men nej. Inte blir det något sött för mig..vi har inte ens nån frukt hemma.. :(( handla imorron..

Inga kommentarer: