fredag 6 februari 2009

CASUAL FRIDAY


AAAHH! Idag skiner solen i trelleborg, gud vad glad man blir av solen, helt underbart!! Idag har varit en casual-friday, steg upp 09:00 , åkte o tankade vår bil, körde ut till martin med lunch, körde till malin med bullar. Vi fikade, sen gick vi på stan.. köpte äntligen ny mascara, på tiden, denna gången har jag verkligen dragit ut på det. Men jag tycker det är dyrt med mascara, det är ju dock ett måste ! :) Inte för alla, men för mig ;) Jag hade fått en check på Åhlens på 50 kronor, och då passade jag på att köpa Max Factors nya, "False Lash Effect" den hade fått riktigt bra kritik i en del tidningar, så det ska bli spännande och inviga den imorron, haha. Den kostar 175 kronor på Åhlens , idag var den på x-tra pris, 155:- och så hade jag min check, alltså, kom jag undan med 105:- perfekt !

Ja, vi gick en runda på stan, sen hem, Malin ska ju jobba ikväll! (ack...) så jag åkte hem, och nu ska det dammsugas osv.. sen ska jag köra min fina B till Sturup.. <3

IMORRON ÄR DET MELODIFESTIVAL!!!!!!!! ja, matilda, jag är en sån nörd :)

Inga kommentarer: