onsdag 4 februari 2009

BLONDARE


Vissa dagar blir man inte bra på bild, så är det.. men jag ville så gärna visa er, idag har jag nämligen fått en dos slingor av min malin, och mööörkt under.. I LOVE IT! Jag vill ju gärna vara ljusare, men detta är en fin färg att "mellan-landa" på.. sen ska jag fan aldrig blir brunett igen!! Det har varit en riktigt härlig dag, skönt o ha malin på jöbb.. hon kommer imorron också.. love it !
Har faktikst inget mer vettigt att skriva än, kommer kanske mer sen.. nu ska vi göra pannkakor, halleluja va gottit.. !
By the way, imorron ska jag göra håret lockigt, ääälskar o ha det lockigt, då ska jag fota så ni får se..

1 kommentar:

Jessica sa...

Haha härligt, det är skönt när man kommit över gränsen för att ha ,mer blonda slingor än bruna.. usch jag vet hur det känns.. själv sitter jag är och funderar på om jag ska förga botten, var bara 3 veckor sen sist,men det verkar som håret växer fortare när man é gravid.. ha en underbar dag!! KRAMAR!!