måndag 23 februari 2009

BOKSKOGEN?


Ja, idag steg jag upp relativit tidigt, har sovit jättedåligt hela natten, vaknat, gått på toa säkert 4 gånger, drömt jätte konstigt.. Mådde inte alls bra när B gick till jobb 07:30 tiden, men masade mig upp en stund efter det. Sen styrde jag, Malin och lilla Chanél (Sofis söta hund) bilen mot Bokskogen (trodde vi) för frisk luft och skog och härlig natur var vad jag ville ha. Men vi hittade inte bokskogen, skitsamma, vi hamna i någon skog iaf :) O det var skönt ströva runt lite.. Hade tagit med mig min kamera och skulle fota lite men batteriet var stendött.. jaha, så typiskt ! Nu har jag o B bestämt att efter vi "vår" städat balkongen, ska vi köra till bokskogen så jag vet var det ligger och hittar dit.
Imorron blir det gymmet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man får inte ha vovvar på motionsspåret i bokskogen hjärtat! Puss / B

Leeii sa...

jävla skit! :P