torsdag 12 februari 2009

en kärleksförklaring till min sambo


Sitter här o lyssnar på gamla Celine Dion ballader och drömmer om vad som komma skall...
Nu ska ni få hör om dessa två töntar som heter Martin & Linda.
Nästan varje kväll när vi kryper till kojs, tar vi upp ett Nintendo DS ( som gamla gameboy) och spelar på det, antingen spelar B så ligger jag o hejar på, eller så spelar jag så ligger B o hejar på.. :) haha, vilka töntar! Men det är bara så mysigt.. ibland tittar vi på bear grylls innan vi släcker , äventyr.. O sen när vi släcker då ligger vi och diskuterar allt...oftast om vad vi vill göra, vad vi längtar efter , det som varit.. nu är det mycket kärlek, bröllop och familj som diskuteras/dröms om.
Fick mitt orangea kuvert idag, har samlat på mig ganska mycket för min unga ålder (jjaaa! blir inte tjugofem förräns i juni) har pensionssparat ända sedan jag började jobba på Mc Donalds när jag var sexton! Jag sa till martin , kan man inte bara få ta ut sin pension? Då hade jag tagit med honom utomlands och gift mig med honom, på en strand, gärna i solnedgången (såklart) och lovat honom att jag skulle stå vid hans sida, genom allt. Jag skiter i om folk tycker jag låter naiv, vi har hängt ihopa sen den 16 november 2002 . B vet alla mina sidor, dom dåliga, dom bra, dom fega, dom modiga, dom vackra och dom fula. Alla.

Älskar dina hårda kramar B, älskar dom mjuka. Älskar dina kyssar.. alla kyssar! Älskar dina ögon, dina händer, älskar hela dig, av hela mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är underbar mitt hjärta! Älskar dig så mycket!

Anonym sa...

Det kan låta hur töntigt som helst, men det är precis så det ska vara!
Riktig kärlek kan få vara både naiv och töntig... Haha :)
Avis!
Puss och kram!