lördag 28 februari 2009

UNDERBAR LÖRDAG!!!




Mysigaste dan på riktigt j-vla länge! Ursäkta språket.. men efter en riktigt tuff vecka både fysikt och emotionellt så var en härlig lördag precis vad jag / vi behövde. Så nu ska ni få höra även om ni inte vill :) när vi vakna imorse, så sken solen och det var så himla fint väder ute ! Vi steg upp och började "vår" städa balkongen, vi bestämde att vi skulle ha nya "möbler" till balkongen, men det blir ett senare projekt :) Vi körde sen till tippen och lässa av en massa skit från balkongen. Efter det körde vi ut till mina föräldrar och då stod pappa o tvätta bilen, så vi passade på att ta vår också, herregud vad skitig den var! O så är den svart.. =/ men fin blev den, sen in och fika lite, gott med bullar efter en "hård" morgon ! EFtersom vädert var så fint körde vi till Torupsskogen (BOKSKOGEN) o herregud vad fint det är där.. Vi köpte semlor med oss hem och så kom Jimmy, Mange och Cornelia och drack kaffe och åt semlor med oss :) Jag är så glad för min fina familj, det är det bästa i mitt liv! Malin var här o jag tvingade henne att titta på Melodifestivalen :) Innan det åt vi pizza ( FÖRLÅT JENNY!!!!) och sen blev det snask (såklart! jag skäms.. haha) började känna mig dålig senare framåt kvällen och kräkte.. så slutet på denna fina dag var kanske inte lika perfekt, mådde illa som jag vet inte vad.. men det har lugnat sig nu, tack gode gud..
ALLTSÅ... tack för min fina familj och underbara vän!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är vi som ska tacka <3