torsdag 5 februari 2009


Man har bra, och man har dåliga dagar.. idag var nog en halv dålig dag.. Segt på jobb, trillade i trappan, våta skor, dammsugare i vägen = ingen bra kombination.. tog emot med vänster hand så handleden böjdes helt jätte konstigt och nu värker den som tusan.. det har regnat hela dagen, jag är trött, huvet värker.. uuuj.. ska försöka tänka positivt, men det går tamej tusan inte alla dagar..
Sen kommer massa annat över mig som jag inte vill ta upp här, det är för personligt, men när det sticker upp mår jag riktigt dåligt och blir riktigt jävla ledsen.
Och inte nog med att det dök upp idag... martin ska åka bort hela helgen med jobb.. jaja, tänker ni, det är väl inte hela världen, nej, det är det inte.. men alla vänner jobbar helg.. :/
Va tusan, har man en dålig dag, då är den riktigt dålig.

Och det får man ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla har vi våra dåliga dagar, inte för att jag hade en idag men. Men jag ska ta hand om dig ihelgen, du kommer inte vara ensam! Vi ska ha skoj! Älskar Dig glöm aldrig det!