måndag 2 februari 2009

En glad Linda

Först o främst.. tack för alla fina ord från alla underbara människor. O en rolig grej är också att läsarantalet på min blogg exploderat på den senaste månaden, riktigt roligt!
Var inne på min "sysslings" blogg innan.. hon hade skrivit om den dan hon var hos mig och fixa håret..
"..Är hemskt tacksam för att jag har en släkting som är så himla duktig på det hon gör!
Känner mig alldeles upplyft med min nya färg...eller nya och nya jag har ju alltid varit blond men nu är jag verkligen BLOND och inte sådär tråkigt grå/råttfärgad som jag blir på vintern! Och klippningen blev också superbra...Tack!.."

Aww gumman! Man blir bara så glad..

1 kommentar:

ItIsWhatItIs sa...

Åhh ja vill oxå kolla läsar antalet på min blogg, men ja vet inte hur man gör.
Lust o berätta?