söndag 15 februari 2009


Jaaa..då var söndagen här- redan! Igår var det ju alla hjärtans dag.. Hjälpte Cornelia på förmiddagen, köpte varsin "Konditorns hjärta" till oss och så drack vi kaffe, så vi mös till det för oss själva :) Rosen som ni ser här fick jag av Mel i fredags, herreguuud vad fin och stor den är ! ! Ser helt overklig ut, man vill bara äta upp den, eller haha, kanske bara är jag :) Efter jag träffat Cornelia så åkte jag o B till Burlöv center, gick och mös och fikade, han skulle leta skor och jeans, och jag skulle bara kika lite, ingen av oss hittade något, men vi hade jättemysigt.. När vi kom hem slog vi på Boog och Eliott, ja , vi är nerds vi vet ! ;)
Sen blev det mat, vi hade köpt färdig marinerad ytterfilé , och sen gjorde vi grönsaker i ugn, bearnaisesås, vitlöks-sås (kall) och sallad med fransk dressing.. MMMMMM! Helt fantastiskt gott.. det var meningen att vi skulle baka en morotskaka sen också men ingen av oss orkade ..
Nej, nu ska jag plocka lite, sen ska jag hämta M i svedala 14.30! Hej hej !

Inga kommentarer: