tisdag 10 februari 2009

extremt sötsug idag ! grr.. tokig!

Tisdag idag, känns förvirrande, imorse när jag klippte sa Aleksandra till mig, du, det är väl onsdag idag? Och jag sa: ja, det är det. Helt hundra på att det var onsdag morgon.. Kom inte på det förräns mycket senare, i bilen på väg hem, men herregud, det är ju tisdag ! Va händer ? :) Aja, man kan inte alltid vara på topp.

Det känns som jag går och väntar på något, men vad? Det ska inte hända något vad jag vet.. men det känns hela tiden som jag bara går och väntar på något.. Vad tusan väntar jag på?

Min 25 års dag? Nej..
Resa? Nej..
Mel's bröllop? Nej..

Blir tokig! Det går väl över.. denna helgen är inget jätte särskilt inplanerat, det är ju alla hjärtans dag på lördag men det tycker jag är sån bullshit ( hata mig inte nu flickor) haha.. vi har iafl bestämt att vi ska laga nån go mat och baka cupcakes.. men inget annat, har aldrig varit mycket för den dagen.. B har bjudit ut mig några gånger, men jag tycker det känns så puttinuttit, alla ska se så kära ut och allt ska vara rosenrött.. Blah! Jag visar min B varje dag hur mycket jag älskar honom, och han med. Varje morgon innan han går till jobb kommer han in och pussar mig hejdå och säger alltid: Älskar dig.
God only knows what i'd be without you.

Inga kommentarer: