torsdag 26 februari 2009


Nu har jag fifflat med färger o sånt igen på bloggen, jag vill ha något som är skönt att vila ögonen på.. nog om det ! Jag är egentligen för trött för att ens orka skriva, men jag vet, att om jag lägger mig nu, hur trött jag än är (klockan är 21:50) så kommer jag inte kunna somna. Det har varit så hela veckan, orka! Undrar varför.. aja. Idag har varit en bra dag, morgon "möte" med den blivande bruden, sen jobb eftermiddag ! Blev ganska sent, men så är det ibland! Imorron är det fredag, skönt, en lång vecka är till ände, äntligen.. jag vill bara sova bort hela vintern som återstår nu, jag är så trött. På vädert, på finanskrisen... bla bla.. Såg i almenackan idag att det inte är många veckor kvar till sommar tid iafl, herregud vad glad jag blev ! Vi längtar efter grillkvällar, strand-dagar, gröna träd, rosor , sandaler, värme, linnen, solglasögon, sena ljumma kvällar med kortspel.. I can go on för alltid.

Nä, jag försöker nog sova iafl!

Inga kommentarer: